1 oct. 2012

Cateodata te indragostesti

Albastru. E tot ce vad de cateva saptamani. Ma trezesc si ma gandesc la albastru, ma culc tot cu inima la el si in mijlocul zilei ma trezesc umbland pe strazi cu albastru in suflet. Zilele in care primul lucru pe care il vad e albastru sunt cele mai reusite. Cateodata mi-e foarte dor de albastru. Doua forme perfecte de albastru,una langa alta, parte a visului meu de-o viata.
Banal, usor, treptat si finut albastrul asta de care vorbesc s-a cuibarit in sufletul meu. S-a ingropat in mine si e tot ce vreau acum. 
Ochii lui, albastrii cum am tot spus ascund toata puritatea lumii si ei m-au invatat cum sa iau totul usor. 
M-am indragostit. M-a naucit intr-o secunda. A fost ca in filme, lumea s-a oprit cand a intrat el. Eram intr-un club, deci muzica iti rupea urechile si eu eram chiar langa o boxa aproape lipita de ea. Era multe lume, foarte multa lume si nu stiu de ce in seara aia parea ca ii cunosc pe toti si mereu era cineva cu care vorbeam. Cand a aparut el, de nici unde, vesel, putin ametit, dansand si razand n-am mai auzit muzica, nu mai era nici forfota, era doar el. Nici eu nu cred ca mai eram atat de tare m-a ametit. 
Gratie tehnologiei am reusit sa dau de el destul de repede si totul a fost exact ca in momentul in care l-am vazut: usor. S-a creat o conexiune imediata si am vorbit ore in sir, parca ne cunosteam de o viata. 
De atunci tot ce vreau e albastru, cu el totul e bine. 
Cand razi tu "prince charming", faci lumea mai buna si pe mine ma faci un om mai bun. Mi se cutreiera toata existenta. 
Undeva intre o privire, un zambet, o mana intinsa in semn de "imi pare bine sa te cunosc" s-a schimbat tot universul meu, exact cand nu ma asteptam. Ai aparut fix cand voiam sa imi iau ramas bun de la dragoste. 
Acum, eu nu mai pot sa cer nimic universului, as fi haina. Trebuie sa recunosc ca tu ai intregit cercul meu de bine. Totul e la locul lui acum. 

Un comentariu: