19 oct. 2012

și din când în când ne mai cunoaștem o dată



prima oară ne-am văzut în 2008. era a treia zi de bestfest și așteptam să înceapă manu chao. îmi părăsisem gașca cu care venisem să mă întâlnesc cu doi foști colegi. și printre discuțiile cu ei și un pahar de bere, ai apărut și tu. tipul cu ochelari și teniși colorați, multpreîndrăznețcuoameniabiacunoscuți, dar destul de interesant cât să-mi rămână mintea la tine câte zile după. te-ai prezentat și am schimbat câteva cuvinte. a început apoi concertul și-ai dispărut. 
au trecut apoi câțiva ani până la următoarea revedere. 4 iunie 2011, înainte de concertul suede. n-am mai avut aceeași tresărire. poate pentru că pe-atunci eram cu cineva sau poate pentru că și tu erai cu cineva.  
ne-am mai cunoscut o dată chiar anul ăsta, din nou la bestfest. ai apărut, ca prima dată, în fața mea și mi-ai întins mâna. după un "ne-am mai cunoscut de câteva ori" spus zâmbind, ți-am zis din nou numele meu. ai scos un "aaa, da, da" forțat, dar se vedea că nu știi cu cine vorbești.  nici măcar nu m-a deranjat. îmi plăceau întâmplările astea. erau ca o joacă și nu le dădeam foarte mare importanță. și poate ar fi fost frumos să rămână așa.  
dar săptămâna trecută te-am văzut din nou. eu. tu nu. cele câteva minute dinaintea unui concert s-au transformat în zeci de minute, iar joaca aia s-a transformat în altceva. ți-am analizat fiecare mișcare, ți-am admirat dezinvoltura cu care vorbești în fața a zeci de oameni și mi-ai făcut inima să bată ca nebuna când, după stingerea luminilor, te-ai așezat în fața mea la film. dar săptămâna aia s-a terminat și mă tot gândesc...dragă v., mi-ar plăcea să ne cunoaștem din nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu