18 oct. 2012

Paul din 601!‏

16 30...Universitate...163-ul nu se mai arată așa că 601 scrie pe noi, Alex.
16 33...Cișmigiu...tu aștepți cumințel autobuzul, dar parcă nu ești hotărât să urci. Te găsesc a fi varianta cu 20 de ani mai tânără a unui prof de care m-am îndrăgostit în primul an de facultate. Te uiți debusolat în jur și te așezi pe unul din ultimele scaune.
16 37...Prietena mea, Alex, nu este de acord cu asemănarea pe care o găsesc între tine și prof...poate are dreptate. Dacă aș fi mai curajoasă, aș aplica strategia Ancăi și te-aș privi în ochi până mi-ai da atenție sau mi-aș scrie numărul de telefon pe praful de pe geamul din fața mea..dar nu sunt așa curajoasă.
16 41...Lângă tine se așează un tip de culoare și aveți o conversație în engleză. Cum nu am un auz foarte fin nu îmi pot da seama care dintre voi este străin, dar cum el nu arată chiar ca un român neaoș, prefer să cred că e vorba despre tine. Începi să butonezi la smartphone-ul tău și eu mă rog să nu îi trimiți mesaje iubitei tale.
1645...În fața mea stau acum două doamne și nu mai reușesc să dau de tine nici măcar cu privirea. O clipă de neatenție și deja ești la ușă pregătit să cobori la căminele de la geografie...Aș fi putut să intuiesc că ești un geograf în devenire: ochelari cu rame negre, vesta neagră de fâș, cămașa kaki de american rebel, pantaloni bej, habar nu am cu ce ești încălțat, dar ai niște mâini frumoase. Nu știu cum ar putea să te cheme...Alex sugerează că ți s-ar potrivi Bogdan...eu cred mai degrabă că arăți ca un Paul.
1647...Coborâm din autobuz și trei tipe ne propun să încercăm o schimbare de look de la nu-știu-ce firmă de produse cosmetice. Dacă nu mă mai recunoaște Paul din 601? Refuzăm subtil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu