31 oct. 2012

"Am ales să scriu aici toate cuvintele pe care n-am avut curajul să ți le spun in față. Mi-e mai ușor așa. Desi stiu că nu am nici un drept, aici sunt doar eu și pot să te judec așa cum crede sufletul meu de cuvință. Aici pot să iți spun că ești prea lașă și că nu fugi numai de mine și de iubirea mea, ci și de inima ta și de sentimentele tale. Știu că mă iubești la fel de mult cum te iubesc eu. O spun ochii tăi, buzele tale, mâinile tale. O spune sufletul tău. Eu văd lucrurile așa cum tu nu le poți vedea acum. Ești prea tulburată de tot ce s-a intâmplat. De despărțirea ta. De apariția mea în viața ta. De tot ce e între noi. Te las să pleci, așa cum alegi tu acum, știind că te vei intoarce. Cu inima strânsă și cu ochii plini de lacrimi te vei întoarce. Până la urmă ăsta e testul suprem pe care îl vei da. Vreau și eu să văd cât poți rezista fără mine. Eu știu ce tu nu știi acum - că tu ești a mea așa cum și eu sunt al tău, că nu a fost nici o întâmplare să ne întâlnim și să ne iubim cu atâta intensitate. Ai să vezi cu uimire ca viața ta n-are sens fără mine. Ai să vezi cum fiecare lucru mărunt îți va aduce aminte de mine. Inima ta va tresări de fiecare dată când vei simți parfumul meu. O să ți se umple ochii de lacrimi la fiecare melodie de-a noastră pe care ai s-o auzi. Te vei gândi la mine atunci când te vei trezi și mă vei avea în gând mereu. Te vei gândi la mine când vei vedea Converși albi. Te vei gândi la mine când ai să vezi pe cineva cu cămașă albă. Te vei gândi la mine când îți va cere un pacient Tador. Știi tu de ce.Te vei gândi la mine de fiecare dată când o să respiri, sau când îți va bate inima. Vreau numai să știi că eu sunt aici. Și te aștept. Și te iert pentru toată nebunia asta. Pentru că te iubesc. Infinit te iubesc. Și te-am iubit de când mă știu. Numai că te-am găsit de-abia acum."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu