25 oct. 2012

Pt Alex, tipul de la Carturesti‏

Stateai cumintel pe un scaun si rasfoiai o carte. Ai tras de cateva ori cu ochiul la mine, nu am vrut sa te deranjez si nici sa te lovesc cu firul de la castile mele, nu am facut-o intentionat. Mi-am cerut scuze si  am mers mai departe, dar dintr-o data m-am trezit cu tine in spatele meu. :) Mi-ai intins o mana si mi-ai spus ..."Eu sunt Alex, poate nu o sa te mai vad niciodata. Cum facem? Un nr de tel sau o adresa de fbk?" Imi pare rau ca nu am fost prea comunicativa. Ahhhh! Nu stiu de ce nu ti-am lasat nr meu de telefon. :| Am vrut sa ma intorc sa-ti las nr de telefon, nu stiu de ce nu am facut-o....:(  Nu stiu ce a fost cu mine, te-am tot cautat pe fbk, dar sunt 100002767647 de  pers cu numele ala.... Imi este imposibil sa te gasesc. Oare tu ai incercat sa ma cauti? Alex D.  Asta daca nu a fost o gluma. O sa mai trec pe acolo, poate o sa te mai vad, data viitoare nu-mi mai scapi. :P

Un comentariu:

  1. de aceea trebuie sa profitam de sansa atunci cand o intalnim , ca pe urma patim ceea ce patesti si tu acu , dar cine stie , poate povestea ta in legatura cu el va avea un heppy end . :D

    RăspundețiȘtergere