7 oct. 2012

Un Schreder, doi Schrederi

Era la vernisajul lui Gopo. Au, pardon, Bodo, Bodo! :)

Expoziţia : o arsură conceptuală de gradul III. Cu lăutări. Simpatică.

Eu aveam o fustă scurtă scurtă şi strâmtă strâmtă. Leucoplast-like.  A quick “Urgo” in case of broken heart.

Tu înotai c-o mână şi cu cealaltă ..dădeai din picioare. :P

Nu. Dimpotrivă.

Tu aveai mâinile-n sân. Şi-o privire fixă, radioactiv-cernobîliană (ar merge aici cer-nobeliană..mmm..asta mai rar).  Cum să zic, era o privire de ..Schreder (ăla din ţestoasele Ninja, ştii), pironită în direcţia mea. Deşi, când spun asta, mă bazez, ce-i drept, pe un astigmatism netratat.

Anyway,  simţeam schrederu’ radiaţiilor în aura mea energetică, frate. Brusc, starea de repaos în care mă aventurasem în ultimele două minute nu mai era ce fusese odată. Aşa că mi-am deplasat fizicul de-acolo. A fost ceva mai greu cu psihicul.

Aveam acum o perspectivă din profil. Daaa, e leit Schreder. Ii lipseşte hlamida aia dăcât. O fi dat-o la curăţat.

Şi-aşa, fără hlamidă, Schreder, adică tu, trece pe lângă mine, adică treci. Hmm, still, drăguţ Schreder ăsta. Aşa dinspre nord, nord-vest. Ca o vară la polul nord. Gen...

To be or not to be…continued ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu