25 sept. 2012

Draga Alex,‏

Am mai scris aici de cateva ori, dar din nou simt nevoia (apropo, tot tu esti tipul care a regizat piesa aia, in caz ca citesti site-ul asta).

Ce naiba e cu tine? Si cu starile astea ale tale? Si cu poza cu fata aceea? (Tipa nu m-a placut niciodata, eu n-am nimic cu ea, dar nu imi imaginez ca tu poti sa placi o asemenea fiinta). Si cu trenul? Si cu absenta ta fix de ziua fostei tale prietene, de care te-ai despartit mai demult, dupa o relatie la distanta destul de scurta?

Habar n-am ce sa mai scriu, dar vorba lui Meredith Grey:

"Here it is. Your choice- it's simple. Her or me. And I'm sure she's really great. But I love you. In a really really big- pretend to like your taste in music, let you eat the last piece of cheesecake, hold a radio over my head outside your window- unfortunate way that makes me hate you- love you. So pick me, choose me, love me."

Dar nu o sa faci asta. Pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu