16 oct. 2012

Totul a inceput intr-o seara, era destul de frig, veneam de la munca.....eram obosita, am pasit in magazin sa cumpar o ciocolata pentru una dintre surorile mele. Erai nou in acel magazin, era prima data cand te vedeam acolo. La inceput am vrut sa ma iau de tine, ma enervai cumplit ca te tot tineai dupa mine, doar nu credeai ca puteam sa iau ceva de pe raft fara sa platesc, nu?  A doua zi a fost suficient sa zambesti ca sa se schimbe totul. :) Cateva luni am tot  filtrat, nimic mai mult, ma asteptam sa faci ceva, sa spui ceva....orice. Au trecut ceva ani de atunci, dar de la un timp am inceput sa ma gandesc iar la tine.  Imi dadeai zambetul pe buze . Ai lucrat la un magazin in zona Iancului. Eu sunt tipa blonda cu ochii albastri. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu