2 sept. 2012

Domnului………profesor…



Poate daca te-as fi vazut pe strada nu mi-ai fi atras atentia, dar te-am cunoscut intr-un cadru care mi-a permis sa te descopar. Drumul catre tine nu a fost deloc  greu, nici lung pentru ca m-ai fermecat de la primul curs, cu primele cuvinte rostite, la intersectia primelor priviri… Vocea ta puternica, dar de o tonalitate joasa, a actionat ca un IED asupra zidului moral care statea in fata mea.  Zidul a cazut in urma exploziei si asa am inceput sa te privesc altfel, cu ochii unei femei. Am vazut un barbat charismatic, sexy, care emana masculinitate prin fiecare vapor de aer expirat, extrem de inteligent,  cu o duritate mascata de eleganta gesturilor si a atitudinii. M-ai fermecat cand la un curs ne-ai vorbit in limba mujahideen-ilor…perfectiunea cu care te exprimai in limba lor m-a fascinat. De fapt ma fascinai tu, cu tot ce insemnai tu!

Esti un barbat complet. Pentru mine, piesa care completeaza perfect acest puzzle al masculinitatii este ceea ce faci tu, anume faptul ca ne asiguri protectie, ca ai grija de noi si ca iti pasa de tara.

Nu te-am vazut de vreo 2 ani,poate mai putin, dar pasiunea pe care mi-o starneste amintirea ta este la fel de fierbinte ca atunci cand stateam in banca si iti sorbeam fiecare cuvant si nu mai stiam ce sa fac pentru a-ti intra in gratii. Se pare ca in final am reusit J Mi-ai coordonat lucrarea de final si ti-a placut, chiar ai fost mandru de mine, iar eu eram atat de fericita cand te vedeam atat de interesat si captivat de tot ce iti scriam pe-acolo!

A fost o poveste cu Happy-end!
 
Te sarut cu dor,
E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu