12 sept. 2012

Prea perfecta

pe muntele Ceahlau, la cabana din varf...   daca n-as fi stiut de ”Alba ca zapada” as fi zis ca esti mai frumoasa ca-n povesti. Iar cand te-am vazut la masa, am uitat de frig, de somn, de tot si de toate. Au fost 30 de minute traite din plind, ridicand privirea la tine si coborand-o inspre podea.    Iarta-ma ca te-am privit insistent. Dar totul a fost datorita ochilor tai negri, chipului tau gingas, care m-au lasat fara speranta de a gasi ceva mai inocent pe lumea asta. Acum imi domini gandurile si visele dar nu ma supar. Sper sa nu te uit iar tu sa ma fi uitat deja. Imi pare rau ca n-am indraznit sa-ti spun o vorba dar poate nu meritam atentie din partea ta. Esti ”prea perfecta” pentru mine.
Da!  Pot spune ca esti cea mai frumoasa din cate am vazut.   Pe curand, daca s-ar putea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu