19 sept. 2012

Nu pot sa renunt la tine‏

As vrea sa renunt, sa nu-ti mai scriu, iti jur, dar nu pot. Nu poti sa-mi spui ca nu poti fi cu mine si atat, fara sa-mi zici si motivele. Acum doua zile am incercat sa ma impac cu ideea ca s-a terminat insa nu pot, nu pot sa fac asta, mai ales cand ma gandesc ce ai facut pentru mine.
Nu trece zi fara sa nu ma gandesc ca poate imi vei scrie si imi vei cere sa ne vedem... Nu pot sa renunt la tine. As face orice, crede-ma, orice imi ceri doar sa nu te pierd...
As striga in plina strada ce simt pentru tine si nu mi-ar pasa ce ar zice lumea si sti la ce ma refer.
In saptamana in care nu ai vrut sa ne mai vedem nu ai idee cum m-am simtit. Imi doream enorm de mult sa te vad. In ziua in care ne-am intalnit pe strada fara sa ne spunem nimic, in momentul in care am trecut unu pe langa celalalt inima o luase razna, nu am mai vazut nimic in fata ochilor, pentru cateva clipe nu stiu ce se intamplase cu mine, eram atat de bucuros ca te revad...
Crede-ma, esti persoana la care am visat si as face orice pentru fericirea ta.
Te rog din suflet nu ma indeparta.
Te caut pe strada, ma uit la fiecare persoana care imi iese in cale, mai ales cand ajung in zona Victoriei, te caut cu privirea si imi doresc sa vad si sa-mi spui ca iti doresti sa fi cu mine.
O sa astept mereu un semn de la tine, un mesaj sau un telefon in care sa-mi zici sa ne vedem, oriunde, oricand.
Liviu L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu