12 sept. 2012

S-a terminat vara

Sunt fix doua luni de cand am intrat pe terasa. Ai fost primul pe care l-am vazut. Erai la masa cu ceilalti, vorbeati si v-ati oprit cand am intrat noi. Si-ati fost surprinsi sa vedeti cat de familiari eram cu lumea de acolo. In ziua aia, te-am vazut uitandu-te de cateva ori la mine, dar n-am avut curajul sa te privesc in ochi. Am mers in fiecare zi, sperand ca o sa imi zici ceva, ca o sa vi sa vorbesti cu mine, dar plecam repede de teama ca o sa fac ceva... nepotrivit. Dupa doua saptamani, in ultima zi, mi-am facut curaj sa merg sa-ti cer numarul. Nu am facut asta niciodata, nu sunt genul. Ma gandeam ca o sa zici ca sunt nebuna... dar mi l-ai dat. Si am vorbit mai mult dupa ce nu ne-am mai vazut decat atunci cand aveam ocazia sa o facem. S-a terminat vara si tu ai devenit rece. Inca ma fascinezi, sa stii.

 Creatza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu