28 aug. 2012

Blacky din Suceava‏

Lucrurile bune vin dacă le aştepţi, aşa cum spuneau cei de la Butterflies in My Stomach la repetiţii, week-end-ul trecut.
Zi spre seară, Papa la Şoni, în Vamă, 25 august.

Te-am văzut la masa din dreapta mea, mai în faţă. Cu greu reuşeam să-mi iau ochii de la tine, fiinţă cu părul şaten deschis, bronzat şi cu ochii albaştri.
Ştiu că erai la masă cu o tipă, eram la masă cu un grup mai mare de prieteni.
Şi ca să vezi ce mică-i lumea, o prietenă te-a cunoscut acum mulţi ani, însă mai ştia despre tine doar că eşti din Suceava şi că ţi se spunea Blacky.

M-ai sorbit aşa cum te-am privit şi eu. Ţi-am zâmbit cu tot dragul de care eram în stare. M-ai privit în continuare, lung-hipnotizant, însă fără ca buzele să ţi se mişte. 
Ochii îţi sclipeau într-un fel.
Maria sunt. Aşa aş vrea să te văd din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu