9 dec. 2011

Toto

Poti sa incerci o ciocolata calda. Vin aici zilnic. Dimineata. Citesc presa. Imi plac tabieturile. Nu, eu nu beau ciocolata calda. Te moleseste pentru toata dimineata. Nu, nu vroiam ... Pentru unii oameni nu conteaza. Nu vroiam sa spun ca esti moale.  Fac abstractie de muzica de-aici cand citesc. Nu m-ai intrerupt. Cum zici, era loc destul. Razi de mine? Vreau sa spun ca nu ma deranjeaza, ba chiar m-ar flata...  Ai o haina extraordinar de frumoasa. Se potriveste cu un fular de-al meu. Casmir. Albastru. De fapt nu casmir. S-ar asorta si cu Toto al meu. Am scris o carte despre aventurile lui Toto.
N-am ziare. Sunt revistele de la intrare. Ghidul Bucurestiului? Sigur.  Nu, nu ma plictisesc, merci de intrebare. Grija, ca frige! Te uiti tu la geanta mea cat trec pe la baie? Suntem prieteni acum. In zece am fugit.

Asta pentru ca tot vad optimisti care cred ca netul e mic. Asa ca ce am de pierdut, Oana draga?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu