14 dec. 2011

Eram la banchetul de sfarsit de an

Clasa a VI-a parca! Diriginta ne-a obligat pe noi baietii sa va invitam la dans si pe mine m-au impins in bratele tale :)
Era melodia asta a lui Elvis, iti amintesti?

Are you lonesome tonight
do you miss me tonight
Are you sorry we drifted apart
Does your memory stray to a bright sunny day
When I kissed you and called you sweetheart
Do the chairs in your parlor seem empty and bare
Do you gaze at your doorstep and picture me there
Is your heart filled with pain, shall I come back again
Tell me dear, are you lonesome tonight

Abia acum, dupa ce m-am indragostit de nu stiu cate ori, dupa ce ma incercat sa fiu un barbat responsabil si sa am relatii serioase, imi dau seama ca, de fapt, in tot timpul asta, n-am facut decat sa caut sentimentul din ziua aia! Nici un sarut, nici o imbratisare, nu se compara cu emotia pe care am simtit-o cand ai zis ca nu stiu sa dansez si ai venit mai aproape.
Iti dai seama? Nici macar nu mi-am dat seama atunci cat de importanta a fost clipa aceea!
Nici nu stiu daca am fost indragostit de tine, stiu doar ca momentul ala, e modelul meu!
De fiecare data cand intalnesc o fata, ma intreb daca o sa ajung sa simt ce am simtit in scoala generala, dansand cu tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu