1 dec. 2011

Necunoscutul de la ziua mea

Abia ajunsesem la birou si desfacusem toate pachetele de prajituri, le aranjam pe masa si, emotionata, ma tot gandeam daca o sa vina multi colegi la ziua mea...colegii prieteni buni venisera deja si ma ajutau cu sucurile. Tu ai aparut doar ca sa vorbesti cu unul din ei, aveai treaba cu el. Mi-au facut cunostinta cu tine, m-ai felicitat, dar te grabeai si n-ai luat nicio prajitura. Au venit si colegii, nu multi, m-am intristat putin, altadata veneau toti invitatii..Dar eu ma tot gandeam la tine. La felul in care m-ai vazut, la faptul ca n-aveam cea mai misto rochita pe mine, n-avusesem timp dimineata sa calc una mai frumoasa..Dar ma gandeam ce bine ar fi sa ne mai intalnim, eu, sarbatorita, si tu, necunoscutul de la ziua mea si sa ne cuplam, evident, sa ne fie bine impreuna si, cand o sa ne permitem, sa radem de prima noastra intalnire..Ce rochita nasoala aveai, daca nu era ziua ta nici nu te observam..Mai multe nu zic, ca sunt timida si nici daca ar fi sa ma ghicesti n-o sa recunosc ca eu am scris. Dar macar o sa fim impreuna, ceea ce este exact ce-mi doresc si astazi. Tot ce pot sa-ti zic e ca era vara. Si nu pareai sa ai vreo prietena:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu