23 dec. 2011

Cearta

in dupa amiaza de ieri cand ningea urat pe tine te certa prietenul in parcul circului. era pustiu, sinistru, cu caini care latrau de jur imprejur. el iti reprosa ca tipa pentru ca nu-l auzi, dar pe altii ii auzi cand te suna, doar el trebuie sa tipe la tine ca sa-l bagi in seama, iar tu aveai o caciula alba mare cu blanita pe care o miscai incet, ca o pisica mare care vrea sa se apere sau sa se alinte, nu am putut sa te vad bine pentru ca nu puteam sa tin ochii deschisi. am trecut chiar pe langa tine si am dat aproape nas in nas cu el care gesticula si era caraghios si neconvingator. tu erai foarte frumoasa cum taceai neajutorata sau indiferenta. cand am fost foarte aproape mi s-a parut ca vii spre mine, doar mi s-a parut. acum fac scenarii cum ar fi trebuit sa reactionez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu