10 dec. 2011

As good as it gets

Imi cumparasem o clatita si ma duceam grijulie dar repejor cu ea catre o masa din colt pe care o vazusem libera, Trageam cu ochiul si la randul de beri de langa bar. Imi era si foame si sete si enumeram in gand heineken, stella, leffe, nuuu, mai intai mananc apoi vedem noi, Trebuia sa apara si Irina, am ocupat masa, m-am relaxat, m-am infipt in clatita si eram ceva in genul as good as it gets. Sunt sigura ca zambeam, incepusem sa ma uit ma cu toata inima in jur, sa ma asez mai confortabil in scaun, sa mangai lemnul lambriului, sa privesc critic cum se asorta gresia gri verzui cu lemnul natur.

Imi placea locul, chiar mult, imi placeau lampile stralucitor de albe, perdelele bej, storurile de lemn, planta din colt care ma mangaia pe par, imi placea si zgomotul puternic care umplea camera. Primesc un sms ca Irina nu mai vine si cand ridic ochii de la telefon ma trezesc fata-n fata cu tine. Nu mai stiu cum arati. Pe moment nici nu mi-am dat seama daca stai la masa in fata sau poate stai cu mine la masa. Dar stiu ca nu stiu ce mi-ai facut dar am ramas locului si au disparut toate din jur, nu stiu cat am mai stat dar nu cred ca mult pentru ca devenisem prea constienta de mine ca sa ma mai simt bine. Am plecat inainte sa ma gandesc ca am fi putut sa si vorbim. Dupa ce am plecat m-a sunat Irina sa-mi spuna ca imi mai trimisese in sms ca totusi vine, n-a mai contat. Am plecat la ale mele si toata ziua m-am simtit rupta de viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu