1 apr. 2010

Ma holbez la tine dimineata in autobuz

te gasesc in autobuz in fiecare dimineata cand ma urc in statia de la perla. mergem impreuna doar o statie si coboram amandoua in romana. ai un par blond cenusiu foarte natural, buclat si tuns aproape scurt si nu esti niciodata machiata dar iti sta fantastic asa, pentru ca ai o figura foarte luminoasa. daca ma holbez la tine as vrea sa stii ca e pentru ca mi se pare ca esti foarte frumoasa. stiu ca in minutele alea cat mergem impreuna in autobuz ti-ai dat seama ca ma tot uit la tine, pentru ca am vazut ca imi eviti privirea. imi pare rau daca te-am facut vreodata sa te simti prost. eu dimineata sunt intr-o stare de reverie somnoroasa si daca vad o femeie frumoasa nu ma pot opri sa privesc.

de curand te-am descoperit din intamplare pe facebook dar n-am avut curaj sa-ti dau add pentru ca ma gandesc ca atat ar mai trebui ca sa te sperii definitiv de mine. dar vroiam sa-ti explic ca nu sunt o ciudata. sau cel putin nu cred :)

daca ti s-a intamplat si tie vreodata sa intalnesti vreo femeie si sa simti din prima ca seamana cu tine si ati putea sa fiti bune prietene, atunci ma intelegi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu