14 apr. 2010

Erai pe Lipscani, faceai un stencil, iar eu topaiam ca o zuza

Eram pe lipscani sambata trecuta seara. Nu mai stiu la ce ora, dar tocmai se intuneca. Eu ca o zuza imi uitasem ochelarii la ochi si topaiam pe langa gropi cu pantofi cu toc. Cred ca atunci cand am nas in nas tocmai radeai de mine. Tu erai cu o fata si aveai sprayul pregatit pentru un stencil. M-am oprit langa tine cateva secunde, mi-am dat brusc seama ca nu vad bine si mi-am scos ochelarii. Ai venit la mine, mi-ai spus ca te cheama sergiu si mi-ai dat o carte de vizita. Pe care am pierdut-o in seara aia intr-unul din barurile pe unde am ajuns. Mi-ar placea sa ne vedem. Sa stii ca port tocuri foarte rar si de-aia eram un pic teapana atunci :) Era ziua unui prieten si de-aia facusem niste eforturi sa ies din campersi.

Raluca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu