22 apr. 2010

Azi 22 aprilie 2010, Malagamba

Incepuse sa ploua si ne-am adapostit intr-o terasa..eram cu mama..erai si tu acolo cu un prieten.Cand am intrat,eram plouata si abia asteptam sa ma asez undeva,sa-mi dau geaca jos si sa ma scutur.Tu te-ai uitat la mine insistent si aproape ca mi-ai zambit..n-ai stat asa de mult..ai baut o cafea ,ai platit si ai plecat.cat timp ai stat acolo,te-ai uitat de cateva ori spre masa mea.Daca nu era mama cu mine ,sigur veneam si te salutam si te intrebam macar cum te cheama :).Mi-ai parut foarte interesant si mi-ai placut..As vrea sa te mai vad,eu vin destul de des prin centru, si am sa incep sa vin si la terasa aceea Malagamba la care te-am vazut .Cine stie,poate ne mai vedem si data viitoare ne zambim mai mult :)

tipa cu un mare 'NO' pe tricou :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu