24 apr. 2010

DEEP BLUE

"La prima vedere m-a fascinat persoana ta asa cum nu mi s-a intamplat niciodata, am ramas pierduta in ochii tai de un albastru ireal, am plutit in bratele tale si am ramas impregnata cu parfumul tau.


M-au sedus mainile tale cu degete lungi si hotarate si ochii care stiu sa zambeasca asa de frumos.


Pentru mult prea putin timp am crezut ca da, exista dragoste la prima vedere si ca este posibil sa fie ceva mai mult decat un vis din care nu as fi vrut sa ma trezesc.


Din pacate la a mai multa vedere am realizat ca ochii tai pot sa nu ma bage in seama fara sa-mi dea explicatii, ca mainile tale pot fi reci si distante.


Recunosc ca inca am o tresarire atunci cand te vad, ca simt ca incep sa-mi tremure mainile si sa ma fastacesc (si din pacate iti dai si tu seama de asta), si asta in ciuda faptului ca am parte de atentia unor ochi caprui.


Ma urasc ca inca tresar atunci cand te vad, as vrea sa reusesc sa nu ma mai gandesc la tine, dar in acelasi timp as vrea cu toata fiinta mea sa ma tii strans in brate si sa nu ma lasi sa plec, asa cum ai facut in prima seara.


Te iubesc si te urasc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu