12 apr. 2010

In autobuzul 226, pe ritm de manea :)

Eram in 226, tu blonda, tunsa scurt, cu blugi largi, un pulover rosu si casti in urechi, eu, cel mai inalt de acolo, in picioare langa usa din spate, cu ochelari de soare si evident tot cu casti. la un moment dat, intre melodii am auzit incet o urma de manea si mi-am scos o casca, de curiozitate sa imi dau seama cine asculta. era un baietel, aproape de noi, pe un scaun. si tu te uitai la el cu un zambet in coltul gurii. asa am ajuns sa ne privim complice cateva secunde. dupa care ai coborat, mai repede decat ma asteptam. te-am urmarit cum traversezi lenes strada si as fi dat orice sa scap din autobuzul care pleca mai departe, cu manele cu tot. mi-as fi dorit sa cobor cu tine, sa respiram un pic de aer proaspat, sa te privesc pe indelete si sa te intreb cum te cheama. mi-ar placea sa te revad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu