5 apr. 2010

Eram cu masca pe fata cand am deschis usa

Intr-un fel mi-a placut foarte mult ca ai trecut pe la mine fara niciun pretext, doar ca sa vezi ce vezi ce fac. Nu mi s-a mai intamplat niciodata. Si pe tine nici nu te cunosc de mult timp, nici nu schimbasem numerele de telefon, inca nu m-am lamurit cine de la liceu ti-a spus adresa mea. Totusi.... Vroiam sa-ti spun ca eu nu sunt obisnuita cu vizite neanuntate, mai ales de la baieti pe care nu-i prea cunosc. De-aia eram cu masca pe fata cand am deschis usa. Nu cred ca eram o priveliste foarte placuta. Sper ca nu te-am speriat. Asta e si motivul pentru care te-am expediat imediat. Atunci nu aveam chef de dat explicatii. Daca citesti mesajul asta si mai ai curaj sa mai incerci o data, anunta-ma inainte sa vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu