4 iun. 2012

Tu esti mereu grabit.

Te vad mereu pe trecerea de pietoni, de cele mai mult ori pe calea Victoriei, aproape de Green Hours. De fiecare data o luam in directii opuse si ne intersectam pe trecere. Imi zambesti mereu frumos si imi faci toata ziua. Tu ai niste ochelari interesanti cu rama subtire, eu am unii ca ochii de pisica si breton. Tu vii dinspre strada Banului (cred) eu merg (mergeam pentru ca in curand nu voi mai face acel drum) spre Facultatea de Arte. Tu esti mereu grabit.
Te-am mai vazut la Control Day Out, dupa Woodkid. Ai trecut repede pe langa mine si te-am pierdut in multime.
Thank you stranger for your therapeutic smile, mi-ar placea sa te cunosc, poate dau de tine prin Control sau pe la Carturesti.

Fata care asculta mereu muzica si fumeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu