17 iun. 2012

Fata din Dacos (autocar)

Nici nu stiu cum sa incep, toate gandurile mele "duc" la ea.....s'a intamplat acum o saptamana, mai exact pe 10 iunie (2012), asteptam autocarul sa plec din Ramnicu Valcea catre Sibiu si intre timp ce eram in sala de asteptare am observat'o pe ea....o fata simpla si frumoasa asa cum imi place.....dupa cateva minute a venit autocarul si trebuia sa ma urc, ea a ramas in sala de asteptare. Am asteptat vreo 5 minute in autocar si deodata se urca ea in autocar.....si culmea, avea locul chiar langa al meu...m'am ridicat si am lasat'o sa stea pe locul de langa geam. Ma tot gandeam cum sa ma bag in seama cu ea dar mie imi tot suna telefonul si ea primea cam multe mesaje.....dupa o ora de mers cu autocarul, ea a adormit (vreo 10 minute)....era asa frumoasaaa, nu puteam sa imi iau privirea de la ea (si acum cand scriu ma gandesc la chipul ei frumos) de atunci, cand ma gandesc la ea in loc de nume (pt ca nu il stiu) ii spun "frumoasa adormita". Cand am ajuns in autogara din Sibiu, m'am ridicat de pe scaun si am lasat'o pe ea sa coboare prima, vroiam sa o vad mai bine :D....era imbracata cu pantaloni si tricou de culoare rosu deschis sau roz (nu era destula lumina in autocar) si are cam 1,65 m inaltime.....as vrea sa o mai vad, macar o data.

 Adi B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu