18 iun. 2012

Porumbel caut porumbita (metaforic vorbind)‏

Era acum 2 ani...ne plimbam prin Piata Sfatului cand l-am vazut pe el, pe Mihai. Desena pe scarile de la B&B, privirea ii era indreptata spre Biserica Neagra..avea parul cret, blugi rupti, adidasi vechi, ochi albastri ca albastrul cerului in luna mai..era genul ala de om pe care il vezi doar in filme si rar in realitate (i-am facut si poza dar se vede prost cu telefonul antic). L-am privit cateva zeci de minute, dupa care am vazut cum un copil se indreapta spre el sa-i dea bani, a crezut ca e cersetor, dar el l-a refuzat frumos apoi au inceput sa vorbeasca, dupa care s-au strans mai multi copii in jurul lui, l-au acaparat iar noi nu-l mai vedeam. Ne-am gandit sa ne ducem si noi printre copii, dar exista riscul sa parem nebune, nu am avut curaj, doar ne imaginam ce vorbeste cu acei copii si ce deseneaza. 
Acum regretam ca nu ne-am dus la el, nu stiu ce i-am fi spus, macar pentru o secunda sa fim si noi ca in filme.
Noi stim ca Mihai sta intr-un pod, al casei unei babe...ce o sa-i lase lui casa dupa ce moare, deci vrem sa-l gasim inainte ca acest lucru sa se intample, fetele il vor acapara dupa ce va avea o casa. Stim ca are o porumbita, deci vom trimite un porumbel cu o scrisoare la picior si speram ca o sa o gaseasca pe porumbita lui Mihai, o sa se indragosteasca si ne va transmite mesajul. El nu are internet, dar poate il cunoaste cineva care intamplator citeste asta. Ne-am luat inima in dinti si ne-am decis, acum dupa 2 ani (cand Mihai probabil e un arhitect celebru), sa-l cautam. Cu riscul ca vom parea nebune, ce conteaza...daca exista sansa sa-l vedem pe Mihai din nou, merita..el ne va intelege, din podul lui. Problemele ar aparea dupa aceea. Cand noi am incepe sa ne certam pe el.  Pot spune ca am stat destul de mult in preajma lui pentru a-mi da seama ca boemul de Mihai ne-ar accepta pe amandoua sa locuim in podul lui. Pentru ca noi credem ca locuieste in podul unei case, si ca se numeste Mihai. Una din noi e dispusa sa-i faca 7 copii, sa fie inconjurat de ei ca in aceea zi..una e dispusa sa-i cumpere 6 cai. Era o cabina de telefon langa tine, nu ne-am gandit sa ne prefacem ca vorbim la telefonul ala, poate era stricat?
Deci...daca esti acolo da-ne un semn, Mihai..chiar daca numele tau e Costel,sau Jose Armando...pentru noi esti Mihai..daca acum 2 ani erai prin fata la B&B, pe scari..tu esti.
P.S.: Nu vrem un Mihai fals. Daca se vor sesiza mai multi Mihai vom face un casting, sa aduceti buletinul.

Un comentariu:

  1. aveti noroc ca nu-i un arhitect celebru inca, mai are vreo 6 ani pana atunci. in rest, succes

    RăspundețiȘtergere