6 iun. 2012

Nu stiu cum te-am remarcat

 Eram ingandurata dupa o zi proasta si mi-era frig. Poate figura ta neconcordanta statiei de troleu, figura ta de francez. Mi-ai amintit de Houellebecq, desi nu semeni deloc cu el. Pareai foarte distins cu parul tau ravasit. Bineinteles ca aveai o carte in mana, mi-a placut foarte tare cum imi transmiteai dorinta si curiozitatea aceea de a o citi, desi era destul de intuneric. Ai trecut prin spatele meu, te-ai indreptat spre trecerea de pietoni. Pentru ca tocmai ratasem troleul meu mi-am zis sa ma uit ce carte citeai. Atunci te-ai intors, iar eu am zambit pentru ca citeai Houellebecq. Am ramas o vreme langa tine pana s-a facut verde la semafor si ai traversat. Sa stii ca am mai zabovit acolo doar sa vad daca te intorci. Nu te-ai intors pentru ca off... citeai, dar eu am mai ramas, reprosandu-mi ca nu am scos si din geanta cartea mea de Houellebecq, sa ti-o arat, sa intru in vorba cu tine. Mi-a zis o prietena ca daca imi doresc foarte tare sa te revad, te voi revedea.

Fata de la Piata Sudului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu