2 ian. 2012

TE IUBESC!

Las vantul sa imi mangaie usor obrajii cu a lui briza in timp ce firele mele de par danseaza in jurul fetei parca putin trista. In bataia vantului ochii mei lacrimeaza, si, desi imi spun ca e vina brizei mult prea puternice... in interiorul meu simt ca nu-i asa. Sunt pierduta prin vise sperand sa gasesc ceea ce imi doresc cu adevarat. Si, deschid orice sertar al inimii mele care mi-ar putea sugera oarecum raspunsul. Insa, pur si simplu, in oricare m-as uita, dau de tine! Dar de ce ti-ai lasat urma in fiecare sertar al inimii mele? De ce pur si simplu ai devenit dintr-o data o necesitate perfecta? Poate ca singura care ar putea sa-mi dea aceste raspunsuri ar fi insasi inima mea care se zbate ca nebuna cand te vede, sperand ca macar o data sa te apropii de ea si sa o incalzesti. As fi vrut sa stiu ceea ce simti, ce crezi, ce vezi, insa imi e prea greu sa ma apropii de tine, sa incerc sa deschid o discutie cu tine, pentru ca mi-e teama sa nu spun ceva gresit...Ai privit vreodata in ochii mei? sa te pierzi in seninul lor, sa devii dependent de ei? sa uiti tot ce te inconjoara pentru acele momente in care pur si simplu ochii mei iti sunt oglinda. As putea sa cred ca esti aceeasi persoana care o data imi era indiferenta...insa acum e clar ca esti de 10 ori jumatate din inima mea. Ce mi-ai facut? Eu nu eram asa...Nu iubeam, nu cantam in fiecare minut, nu radiam de fericire...Vreau sa stiu ce mi-ai facut, caci e clar ca e vina ta! Sincer! toata fiinta mea te vrea...pentru simplul fapt pentru ca esti singura persoana pe care ma iubit-o in asemenea masura, singura persoana care imi face inima sa iasa de pe orbita...esti TU!
Si crede-ma cand iti spun sincer, TE IUBESC!

Un comentariu: