13 ian. 2012

Te caut in continuare

Te tot caut in locuri in care n-ai mai fost demult si ma chinui sa te recompun si e dureros cat de exclusa ma simt din peisajele care au fost ale noastre odata. Nu stiu daca de tine mi-e dor sau de mine, aia care eram cand eram impreuna. Mi s-a inchis o lume. Care nu mai exista sau nu o mai recunosc. Am murit si de atunci bantui degeaba. Nu pot sa ma opresc desi imi face rau. Stau la acelasi mese, ma uit in aceleasi directii, totul e aproape la fel, nu imi dau seama ce e schimbat si sufar pentru viata care o simt in jur, care merge inainte fara mine. Sunt complet pe dinafara si nu-mi gasesc niciun scop. Dar nici nu pot sa ma desprind, pentru ca e frumos aici, unde inca mai "miros" fericirea de demult.

2 comentarii:

  1. aşa era şi povestea mea în urmă cu un an jumate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact asa am fost eu timp de 2 ani. il vedeamm peste tot. gaseam parti din el in toti cei pe care ii cunosteam si in orice loc unde am fost impreuna. vroiam sa adun toate piesele si sa termin 'puzzle-ul' doar sa fie din nou al meu. nu m-a ajutat nimeni sa ies din starea aia pentru ca nu i-am lasat. 2 ani au trecut fast forward pe langa mine. il vroiam din nou si mi-am zis ca daca eu stau pe loc ori voi reusi sa completez 'puzzle-ul' ori ma va gasi el. nu regret timpul petrecut cu speranta ca totul va fi asa cum imi doream...doar imi doresc...sa fi avut incredere in prieteni si sa ii las sa ma ajute.
    am acceptat cam tarziu ajutorul lor, dar am reusit sa imi revin din starea aia.
    nu face ca mine...traieste-ti viata. nu o lasa sa treaca pe langa tine.

    bafta

    RăspundețiȘtergere