13 ian. 2012

Tata a fost securist

Vroiam sa-ti spun de ce nu pot sa-ti povestesc mai multe, dar sunt lucruri despre care n-am vorbit toata viata, asa ca mi-e greu sa am incredere in tine, pentru ca asa am fost invatata si e greu sa ma schimb, desi mi-as dori sa fiu alt om. Povestea e ca nu l-am intalnit niciodata pe tata, nici nu l-am vazut si nici nu am vreo fotografie cu el. Mama mi-a spus tarziu ca el a parasit-o inainte de 89 fara un cuvant. Era securist. Nu stiu nimic despre povestea lor de dragoste, dar mama povestea cu un zambet amar ca si-a dat seama foarte tarziu ca el se pricepea sa nu apara in poze. Era ca un facut si se facea nevazut la momentul potrivit. Nici mama nu a stiut despre el aproape nimic, sau asa imi spune mine. Disparea perioade lungi, apoi aparea, nu putea sa spuna unde a fost, cine stie, poate mai avea o familie. Nu m-a recunoscut, asa ca nu sunt sigura ca stiu numele lui real. Daca ma gandesc bine nu cred ca i-ar fi spus mamei numele lui. Nu a ramas nimic concret in urma lui. Se pare ca era bun la ce facea. Daca stii cine sunt, te rog mult, nu aduce asta in discutie.

Un comentariu: