2 apr. 2012

Soarece sau pisica?

mmm, darius, sunt carla. ne-am intalnit prima si singura data acum 2 zile in fata unui papagal mare, albastru si vorbaret. mi-ai zis, poate retoric, ca ma mai astepti oricand. si ideea e ca te-am visat. a fost foarte ciudat. erai mai mare ca mine, aveai o prietena si tocmai te desparteai de ea. ai venit sa-mi zici ca ai un soricel, pe care i-l dadusei fostei si acum vrei sa mi-l dai mie. si-mi intindeai soricelul si eu ti-am zis ca mie-mi plac doar pisicile. nu aveam nimic cu soricelul, dar ma deranja ideea ca pe ala i l-ai mai dat odata unei fete si nu vroiam sa fiu a doua proprietara de soarec. mai bine prima stapana de pisica. si dupa asta ma uitam la tine si aveam emotii, daca tii mai mult la soarec sau adopti o pisica de dragul meu. ai stat un pic si m-ai zis ca am dreptate, ca daca mie-mi plac pisicile trebuie sa-mi iei o pisica. am fost foarte fericita, m-am topit toata. si in dimineata asta sunt foarte fericita ca ti-ai schimbat preferintele si ai trecut de la soareci la pisici pentru mine. mi se pare un semn de foarte bun augur pentru prietenia noastra si o sa vin negresit sa te vizitez saptamana asta. doar ca nu cred ca o sa am curaj sa-ti povestesc de visul meu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu