7 apr. 2012

Cand o sa terminam a douaspea o sa te pup pe obraz

Mai tii minte cum radeam impreuna la prega? Sau atunci cand ti-ai dat "in an open relationship" pe Facebook si eu am facut glume pe seama asta, la care tu ai ras, desi stateam in camera si boceam? Mai stii cand am venit la tine la piesa si ne-am imbratisat si apoi te-ai asezat langa mine si eu am intors capul si tu mi-ai spus ca trebuie sa pleci si m-ai atins pe picior? Stii ca am facut o lista cu toate apelativele pe care le-am folosit unul pentru altul? Baaai, imi place sa cred ca a fost ceva intre noi. Cand o sa terminam a douaspea o sa te pup pe obraz din nou, si de data asta o sa am grija sa port tocuri (nu ca prima oara, cand ti-am nimerit gatul) si sa-mi prind parul (nu ca a doua oara, cand pleata mea ti-a acoperit obrazul).

A, si mai vreau sa aud si de la tine, macar inca o data: "Ai grija."


*stii tu cine*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu