13 apr. 2012

In Ioanid

Acum cateva luni, inainte sa vina iarna, am sat impreuna pe aceeasi banca in Ioanid. Eu asteptam sa ma duc la un film si ajunsesem prea devreme si pierdeam vremea prin parc, tu ai venit apoi si te-ai asezat pe aceeasi banca, dar in partea cea mai indepartata. Ai auzit conversatia mea cu o prietena la telefon, de care radeam ca ea mereu vrea sa se marite si apoi mi-ai zis ca ce ar fi asa aiurea ca doi oameni sa se casatoreasca. Si ca cel mai frumos ar fi sa te indragostesti la prima vedere si sa stii din prima. Si mi-ai zis : "asa ca noi. N-ar fi frumos sa fugim acum in lume?" Atunci ti-am dat bunaziua sau larevedere, nu mai stiu exact da tin minte ca a iesit foarte oficial si bizar din gura mea si am zis ca intarzii...si am plecat!
M-am tot gandit la tine de atunci. M-am panicat un pic, dar doar asa de o mare dragoste, n-am crezut nici o clipa ca esti vreun dubios, si apoi am crezut ca ai sa alergi dupa mine. Am tot trecut prin parc sa te gasesc, m-am tot plimbat prin zona, apoi am renuntat. Acum ma gandesc ca ai fugit cu alta fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu