5 apr. 2012

De-asta esti grasa cat o vaca!

4 aprilie

mi-ai lasat un gust mai mult decat amar.
chiar vis-a-vis de universitate mergeai foarte grabita catre piata romana. cei doi copii, un baiat si o fata, incercau sa tina pasul cu tine. enervata ca nu reuseau sa mearga asa repede ca tine ai strigat in gura mare catre fetita care nu parea sa aiba mai mult de 10 ani: "vezi? de-asta esti grasa cat o vaca! ca mergi asa incet!"
am ramas pironita in mijlocul strazii uitandu-ma dupa tine. nu mi-a venit sa-mi cred urechilor. mi-a venit sa vin dupa tine sa te trag de maneca. esti mama ei! tu-ti dai seama cate complexe o sa aiba fata asta daca tu te porti asa cu ea?
sunt ferm convinsa ca dumnezeu sau cine o fi responsabil pentru prezenta noastra aici, ar trebui sa implementeze un test psihologic pentru viitoarele mame. serios.

Un comentariu: