21 apr. 2012

Dansez in tricoul tau

M. ti-am deschis usa cand ai venit. Ti-am facut cunostinta cu toata lumea. Pentru ca te stiam de la inceput. Daca nu eram eu, cine sa te prezinte? M-am uitat la tine toata seara. Am spus ca esti prea frumos si eu prea putin draguta pentru tine. Dupa 1 noaptea m-am razgandit si am stat pe ganduri daca  sa-mi mai pierd timpul cu tine. Pe la 6 dimineata dansam si ma priveai in ochi. Dupa asta nu mai stiu bine. Mi s-a facut frig. Mi-a placut pe banca. Era sa cad la intrarea din parc. Am ajuns acasa obosita de plimbarea ocolita, cu geaca ta. Mai tarziu am descoperit si tricoul in buzunar. De doua zile am dansat prin casa imbracata in tricou. Am baut sampanie de la pranz si am dansat. Am haine aruncate in toata casa si in bucatarie nu mai am loc sa intru. Tot tricoul tau il port. Ma simt foarte, foarte bine. Singura problema e ca nu pot dormi, asa ca as vrea sa te hotarasti odata sa ma suni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu