18 dec. 2012

sambata aia‏

Dansam, cand, dintr-o data, ai picat ca din cer, sambata noapte in club. Cand nu ma asteptam, sau cred ca nici nu mai gandeam ca vei aparea.
Am zambit, mi-ai zambit inapoi. Ne stiam, obisnuiam sa vorbim pe facebook. Te plouase, iar eu iti aranjam parul ud. M-ai luat prin surprindere si m-ai sarutat. A fost chiar mai dragut ca prima oara cand statusem impreuna, sau poate uitasem cum a fost.
Si nu stiu cat timp a trecut, pierdusem notiunea timpului, si ramasesem doar noi. Atat. Noi doi si paharele goale.
Dar trebuia sa plecam.
Si atunci s-a rupt magia, afara. Cand am luat-o fiecare pe drumul lui.
Apoi mesaje si telefoane, dar degeaba.
Eu te vad cu alti ochi, se pare. Tu vrei altceva, iar eu speram macar sa te indragostesti un pic de mine.
Sper doar sa mai vorbim, din cand in cand. Imi placea.
 
Aveam nevoia sa ma descarc. Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu