4 dec. 2012

Am fost ca shotul.... vroiam sa fim ca vinul ...

Ma gandesc ce sa iti scriu cu ce sa incep si  unde sa termin ... o mie de ganduri se aduna la mine in minte si in inima dar unul singur imi este clar si limpede IMI ESTE DOR DE TINE, ma auzi IMI ESTE DOR DE TINE ....
De ce ai aparut sa ma faci sa sper din nou ca apoi sa ma intorc la vechea mea concluzie: ca nu am noroc, ca nu merit nimic bun... ca a iubi e inngeresc dar capul de betie ma doare..si ca dragostea nu are structuri...
Ne-am cunoscut la un club drag mie ( si tie , sper ) cand m-ai invitat sa bem un shot si cand m-ai facut sa cred ca numai noi doi suntem si ca nu conteaza nimic altceva ... energia ta, pofta si pasiunea, relaxarea cu care vorbeai despre tot. Apoi am continuat cu un pahar de vin la tine acasa si cu o discutie lunga cu tine ma simt " eu". La fel si saptamana urmatoare dupa care a ramas sa vorbim... de atunci astept in fiecare secunda sa sune nenorocitul de telefon. Da, exista ceva bun in toata povestea asta faptul ca m-ai invatat sa beau vin. Si desigur ceva prost faptul ca in fiecare seara adorm cu gandul la tine si ca in fiecare dimineata ma trezesc cu gandul la tine... sunt sigura ca nu nu faci aceelasi lucru dar in viata de cele mai multe ori unul pierde si altul castiga este ca in tenis. Nu exista egalitate...
Ce am scris aici nu este pentru tine, este pentru mine poate asa voi reusi sa te uit si sa nu mai ma intreb " oare ce mai faci"..
Oare este randul meu sa te invit la un pahar de vin ?! si sa devenim ca el pe masura ce trece timpul ...
 Lui M din partea Catalinei

http://www.youtube.com/watch?v=W1r_nUGIzSU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu