12 dec. 2012

Andrei-ul meu blond‏

Am visat mai demult un Andrei inalt, cu parul blond, cu o atitudine exact pe placul meu... si de-atunci il tot caut, prin vise si prin viata
Azi in metrou am vazut ridicandu-se de pe scaun si indreptandu-se catre usa un tip care putea foarte bine sa fie Andrei-ul meu. era inalt, cu parul blond, nu stiu exact ce culoare erau ochii lui, pentru ca era destul de departe, de fapt... nici culoarea ochilor Andrei-ului meu din vis nu o stiu
Cat timp s-a deplasat de la scaun la usa l-am privit drept in ochi, eu pe el, si el pe mine... chiar cand ma pregateam sa ii ocolesc privirea, deoarece devenea coplesitoare - si chiar am simtit o clipa ca vom incepe sa vorbim de la 10 metri departare, sau poate vorbeam... cu ochii - mi s-a parut ca zambeste, insa mi-a evitat privirea, si eu pe a lui, aproape simultan.
Apoi l-am pierdut in multimea deasa, am luat-o pe drumul meu, pe scara mea rulanta preferata, am privit in spate, dar nu era... unde ai plecat tu, Andrei-ul meu blond?

(eu aveam haina neagra, geanta gri si caciulita roz; stiu ca descriu degeaba... vorbe-n vant)

4 comentarii:

  1. Era o zicala intr-un film "If two people are meant to be they will eventually find a way back to eachother" ..sau ceva asemanator. Deci nu forta destinul,sau poate tu nu crezi in destin,dar poate destinul a vrut ca tu si Andrei sa aveti parte doar de acel moment. Circumstantele sunt cele ce ne hotarasc viata de cele mai multe ori,momentul potrivit la locul potrivit..n-a fost sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba cred in destin; si poate sunt sortita sa fiu cu Andrei... eu inca il astept... inca sper.
    reciteste ce am scris, te rog! acela nu era Andrei, mi s-a parut mie ca seamana cu el; pana acum l-am cunoscut pe Andrei doar in vis :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma cheama Andrei si deseori merg cu metroul. Si sunt blond )

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt Andrei, si merg deseori cu metroul. Si sunt blond

    RăspundețiȘtergere