20 mai 2010

Va imbratisez! ... l-as imbratisa si pe el daca as mai putea...

Era o zi urata de aprilie cand m-am dus cu fetele intr-un bar, loc in care mi-am varsat amarul pe barman, luandu-ma de el ca nu mai are bautura pe care eu o consum de fiecare data. Mi-a parut rau in urmatoarele cateva secunde, dandu-mi seama ca era un bombonel. A tacut, uitandu-se pierdut la mine, probabil si din cauza ca eram cu fetele, ceea ce pe barbati ii cam intimideaza uneori (grupurile dau batai de cap).
A doua zi, un prieten care frecventa acelasi bar, m-a anuntat ca barmanul vrea sa dea de mine si nu stie cum anume. A facut astfel rost de numarul meu de telefon si, dupa un schimb de mesaje si apeluri, am decis sa ne intalnim. Amandoi eram implicati in alte relatii de cateva luni dar a fost love at first sight. O saptamana ne-am intalnit pe ascuns, eu amanta lui si el amantul meu. A fost palpitant pana in momentul in care el a luat decizia sa iasa din cealalta relatie. Ca sa echilibrez balanta, am renuntat si eu la relatia pe care o aveam de cateva luni. Astfel am inceput propria noastra poveste care, din nefericire, a durat doar 3 saptamani.
Am mers prea departe, luand lucrurile prea in serios, ceea ce l-a speriat. Acum sunt singura, incercand sa-mi revin dupa despartirea care m-a lovit crunt. Nu regret nicio clipa din tot ce am trait cu el pentru ca fiecare zi a fost o calatorie intr-un montagne rousse. Chiar daca am tinut la el, fiind ceva platonic, si chiar daca am fost parasita, n-o sa-mi plang de mila zile sau saptamani la rand. Asa a fost sa fie si constientizez ca ma astepta noi oportunitati. Sunt un suflet tanar, studenta la Facultatea de Stiinte Juridice, simpatica si cu bun simt. O lume intreaga asteapta sa fie descoperita.
Pe aceasta cale urez cititorilor si cititoarelor acestui blog sa aiba mai multa incredere in propria persoana dupa o despartire, oricat de dureroasa ar fi. Sa nu silim cealalta persoana sa ne ofere o alta sansa caci daca nu merge prima data, nu va merge nici a doua, a treia sau a zecea sansa.
Va imbratisez! ... l-as imbratisa si pe el daca as mai putea...

Cu drag,
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu