16 mai 2010

Luni, Novotel

Luni m-am urnit din casa cu un amic sa merg la vernisajul lui Gogu, de la hotelu de pe calea victoriei. N-am crezut ca ceva poate schimba ziua aia care curgea lent, lent.
Cand, in fata mea a aparut de nu stiu unde, un viking! inalt, frumos,incredibil! Pentru ca salivam intens, am zis sa ma uit in cealalta parte, sa-mi revin...
Et voila! din cealalta parte veneau nu unu, nu doi, ci sase barbati bine...
am crezut ca am de-a face cu a sport team...doar ca nu ma dumiream de ce natie...
unul blond, unul negru, unul grizonat, unul care zambea insistent parea francez, unul (cel mai cute) cu ochelari ray ban, si tot asa...
m-am pierdut teribil...
cred ca am si lesinat un pic de placere :))
cei mai frumosi baieti lately. parol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu