5 mai 2010

trecerea de pietoni de la Galeriile Orizont, B-dul Nicolae Balcescu

nu m-am indragostit niciodata la prima vedere. nici acum. dar astazi in jur de ora 9:50 am vazut unul din cei mai frumosi baieti (in conceptia mea). inaltutz, blondutz, cu parul zburlit de vant, purtai un tricou lila (mov probabil) si-i zambeai asa frumos politistului care te-a oprit pentru traversare neregulamentara probabil.
te-am privit prin ochelarii de soare si m-am amuzat teribil cand am vazut ca politistul te-a lasat in pace. atat! esti frumusel si cu ceva ani mai tinerel ca mine, altfel gaseam eu ceva sa-i spun politistului sa te lase in pace :)
oh, sa faci cat mai multe fete fericite! merita!
semnat, o anonima ce a traversat aceeasi trecere de pietoni ca si tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu