3 mai 2010

Sambata, in Vama

Te-ai tot plimbat prin vama veche, sambata asta , singur de tot, ba pe malu marii, ba pe la terase. Am zis ca astepti sa bei o bere ca sa-ti faci un pic de curaj, da singur ai ramas toata ziua. Din cand in cand mai vorbeai la telefon, si uram telefonu ala ca stia mai multe despre tine decat mine. Tot weeekendu te-am cautat, dar nu stiu unde ai disparut. Cine esti? De unde? Cu cine vorbeai la telefon? Tot singur si acum?

Un comentariu:

  1. m-ai urmarit deci?cine esti tu?erai in dreapta sau in stanga?in fata sau in spate?sau undeva deasupra?de ce nu m-ai strigat?de ce nu mi-ai aruncat cu o piatra in cap?de ce nu ai venit sa-mi vindeci singuratatea!in realitate nu cautam bere,si ma gandeam cat de bine ar fi fara telefon...cat de bine ar fi sa fiu indragostit,din nou...dar poate nu sunt eu acela de care vorbesti,cu siguranta nu sunt eu defapt.e doar amaraciune pentru amandoi...doar coincidente amare,draga mea straina.nu stiu...poate sunt sanse sa gresesc...am gresit de atatea ori,Ngae Ngai stie asta,scumpa mea straina.

    RăspundețiȘtergere