11 mai 2010

Profil de admirator matinal

Ne-am intalnit acum cateva zile, pe la 10 dimineata. Eu treceam pe trotuar, inca nu ma trezisem de tot si abia vedeam ce e in jur. Tu coborasei din masina si cred ca vroiai sa o incui sau sa verifici usile, ca te invarteai in jurul ei. In mod normal, in starea de lene in care eram nu te-as fi vazut, dar te-ai intors brusc spre mine, dupa care ai mai facut cativa pasi, te-ai rasucit pe calcaie si te-ai intors iar sa ma privesti. Prea indelung, prea nepoliticos. Deja nu mai aveai profil de admirator matinal, ma facusei curioasa.

Nu stiu daca mi-ai vazut ochii. Nu stiu daca ai observat ca am tresarit. N-am vorbit niciodata dar avem cateva lucruri in comun. Persoane, mai bine zis. E o poveste veche, si daca nu te-as fi vazut cum te uiti dupa mine as fi zis ca e o poveste pe drept uitata. Acum insa, ma intreb...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu