2 iul. 2012

Habar nu ai cat te iubesc



si cat de greu mi-a fost sa te vad astazi plecand, pe aeroportul ala aglomerat si rece, urat de rece. Plin de chipuri obosite, intunecate, multe...prea multe chipuri. Prea multi nervi, prea multe plecari si prea multe bagaje. Stii cat urasc locurile aglomerate... Era pe acolo o bunica (sau poate mama, n-am inteles bine) care intreba pe oricine ii rasarea in cale cum poate prinde din urma pe cineva care deja plecase catre poarta. Uitase ceva (nepotul, sau fiul); femeia avea in mana o cutiuta decorata cu floricele roz. Micul pachet pe care il uitase el, oricine ar fi fost. A intrat in vorba cu mine femeia asta (cat erai tu la ATM), dar cred ca am fost destul de rece. Cumva, se frangea ceva in mine vazand-o, dar astazi nu mai puteam sa empatizez cu dramele si tristetile altora. Azi chiar nu. N-am putut...eram prea trista pentru mine insami. Acum ma simt un pic vinovata, am raspuns cu un zambet formal si rece incercarii ei de a lega o conversatie. Dar...in momentul ala chiar nu-mi putea pasa de altcineva, in mintea mea eram doar noi. 

Dar nu conteaza. Nu conteaza ca a fost dureros sa te vad plecand, stiam ca va fi asa. De altfel, sunt obisnuita cu durerea, am dezvoltat un fel de imunitate la ea. Si mesajul asta nu vrea sa te intristeze. 

Pentru ca, pana la urma, nu avem de ce sa fim tristi, Ne-am gasit. Cred ca asta era partea grea...dar ne-am gasit. Cumva, fix cand probabil amandoi credeam ca oamenii nu mai iubesc asa cum iubim noi, si ca suntem niste indivizi outdated tocmai pentru ca avem astfel de inchipuiri legate de iubire...cumva, fix acum ne-am gasit. De fapt nu, e drept ca ne-am gasit mai devreme. Doar ca acum suntem si aware ca ne-am gasit. Vezi, laitmotivul e asta cu "ne-am gasit". Pentru ca inca mi se pare...de necrezut. Fantastic.

Asa ca nu avem de ce sa fim tristi. Asta e, suntem doi tacaniti indragostiti. Cred ca suficient de indragostiti, puternici si curajosi incat sa incercam sa facem treaba asta sa mearga. Stii bine ca...this is the first time it actually feels right. Adica...nah, de fapt nu mai am ce sa iti explic. E cam de ne-explicat ce, cum si de ce s-a intamplat. Tot ce stiu este ca n-am mai trait ceva la fel de frumos. Si n-am simtit ceva la fel de...powerful. Si cand erai aici...parca mi-era sete de tine. Sau ceva din categoria asta... aveam nodul ala cretin in stomac si starea aia idioata de anxietate atunci cand nu eram cu tine. Dar totul se linistea cand te vedeam. Well, that's why I keep saying you're my zen place :)

Stiu ca va fi greu...daca aveam atata nevoie de tine cand erai aici, mi-e usor sa-mi imaginez ca vor fi momente cand am sa simt ca o iau un pic razna. But I'll hang in there. Pentru ca acum ma simt iubita. Si cumva...taken care of. Mmm, n-am fost niciodata foarte conventionala si nu prea am simtit nevoia sa...be taken care of. Dar tu...well, nu prea stiu cum sa explic nici asta. Tu ai spart ceva ziduri, dar nu esti un intrus. Si cumva incepe sa imi placa sa stiu ca sunt importanta pentru cineva. 

Of...o sa iasa bine :) Ne iubim prea mult, nu are de ce sa nu iasa. Am sa fiu aici, iar data viitoare cand ne vedem, poate peste un an, poate peste jumatate...am sa te astept la aeroport si am sa te strang in brate de-or sa-ti sara ochii din cap :D 

Oricum esti tot timpul cu mine. Azi am mancat chinese (it soothed my semi-broken heart :D) si m-am gandit ca ar fi fost frumos sa mancam impreuna. Si parca erai acolo...M-am uitat prin cartile de la tine si parca te-am auzit spunand "sa incepi cu biografia aia a lui Feynman, este super-tare! daca iti place BBT, sigur iti va placea si asta!". Cu ea voi incepe, sa stii :) Si acum vad ca ti-ai uitat una dintre cutiile cu pastilute mentolate la mine. E aici, pe masuta de cafea pe care statea aseara laptop-ul. Iar eu stau pe canapea. Aia micuta si simpatica. Beary the Bear e si el aici, langa mine si ma sustine in aceasta perioada dificila. Sa stii ca nu ai de ce sa fii gelos pe el, e un ursulet de plus gay (he hasn't come out of the closet yet, se pare ca si lumea plusurilor e destul de judgemental). 

Ei...suntem oricum amandoi obisnuiti sa fim singuri. Si de fapt, acum nu mai suntem singuri. Doar vom trai...departe unul de celalalt. Dar nu cred ca ne vom mai simti singuri, nu avem de ce :) Cumva...parca ti-ai scrijelit numele si o parte din fiinta ta in mine, in pielea mea. Privesc catre mainile mele si nu le mai pot vedea altfel decat legate de tine; esti aici, langa mine, te privesc si...we're holding hands :) Si mi se pare ca n-a fost niciodata altfel.

Asa ca vom rezista. Cum ti-am mai spus, sa ai grija de gropita din obraz si sa zambesti mult. I wanna know you're happy. Daca tu esti trist si eu sunt trista. Si n-are niciun sens, nici cuantic, nici economic - our happy muons would decay to sad electrons (so our emotional atoms would get all messed up); or otherwise we'd make a total waste of resources and our emotional economy would fail shamefully if we were both unhappy. 

Hugs and kisses. Esti cea mai frumoasa parte din mine si te iubesc. 


P.S.: asa ca ne vedem - voi spune - in scurt timp (va trece repede, ai sa vezi). Iar de vorbit vom vorbi tot timpul :) si te rog eu mult, dar mult de tot: nu mai bea atat de multa cola. Try water, or Nestea :D"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu