16 nov. 2012

Imi placea sa vorbesc cu tine

 Doamne, cat imi placea! Abia asteptam sa ajung acasa de la scoala, nu-mi doream decat sa se termine orele mai repede. Imi pare rau ca desi ai incercat, te-am refuzat. Sa fiu sincera, imi era frica ca n-o sa iasa bine, ca nu e momentul, ca nu eram noi potriviti impreuna. 

Ma uit in urma, printre amintiri dragi si recunosc ca am gresit. Si cat imi pare de rau ca acum ar fi putut sa fie altfel, sa fim impreuna, sa vin la Bucuresti special pentru tine, sa vii acasa special pentru mine. Sa fiu fericita ca intr-o lume atat de nebuna, eu te-as fi avut pe tine si mi-ar fi fost de ajuns. Acum esti cu altcineva, poate fericit, poate nu, n-am de gand sa intervin. Nici intr-o mie de ani n-as interveni, chiar daca ma doare ca te-am pierdut. Un lucrur stiu sigur, ca noi doi impreuna ar fi fost o experienta minunata si e vina mea ca am omorat orice sansa. 

Imi pare rau pentru tot. Sa stii ca mi-ai dat putin viata peste cap la vremea respectiva, iar acum, tu esti motivul pentru care stau si scriu toate prostiile astea in miez de noapte, pe care nu stiu daca o sa le citesti vreodata.

Sper ca esti fericit cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu