6 nov. 2012

Fostului coleg cu drag‏

Foarte urat te-ai purtat.Dar cred ca vina a fost a mea, in fond nu ai 
vrut decat putina distractie.Si eu am vrut la fel, dar te-am cunoscut 
mai bine si ..nu am mai putut sate vad ca pe o chestiune pasagera.Stii, 
ai facut un accident amoros in lant. El ma iubea pe mine, eu pe 
tine.Stii ce m-a durut? Ca in ziua aia cand am trantit portiera masinii 
tale si am iesit plangand, nici un gest nu ai facut. Tu nu poti nici 
macar sa minti.Sa stii ca as fi preferat sa ma minti desi iti multumesc 
ca nu ai facut-o. Si mai tare m-a durut cand te-ai indragostit de tipa 
aia insipida. Si ea nici macar nu a incercat sa te vrajeasca. Si mai 
mult, nici nu ii place de tine. Asa meriti, sa patesti ce am patit si 
eu.Am suferit sa stii.Dar m-am schimbat.Poate daca m-ai vedea acum, 
te-ai razgandi. M-ai putea iubi , sa stii. Si mare placere mi-ar face sa 
te refuz. Sa trantesti portiera si sa nu vin dupa tine. Sau poate as 
veni.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu