1 nov. 2012

Ai promis! Sau nu?‏

Ai promis ca ma astepti. De fapt, nici nu mai stiu sigur daca ai promis cu adevarat sau pur si simplu imi doresc eu sa fi promis(stiu ca te tii de promisiuni intotdeauna). Ideea e ca ai spus ca ma astepti si ca nu o sa ma uiti si ca peste un an o sa fie din nou totul ok si frumos. Dar a trecut abia o luna si deja simt ca m-ai uitat. Stiu, e plin de oameni noi si de locuri noi acolo, nu? Ca o viata noua, nu? Dar (din nou, egoismul nu-mi da pace), cum ramane cu mine? Ca m-ai lasat singura, mai. Nu am cum sa te inlocuiesc si nici nu pot sa trec asa usor peste tine. Si e ultimul meu an de liceu si am facut si eu in sfarsit optispe' ani si eu ABIA ASTEPT SA TREACA MAI REPEDE ca sa vad! Sa te vad pe tine si sa vad ce a mai ramas din noi. Te iubesc. Nu am apucat sa iti spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu