22 aug. 2012

o sansa‏

Am intalnit saptamana trecuta o persoana, l-a inceput nu i-am dat atentie, ba chiar am fost distant, nu vroiam pe nimeni langa mine... teama de a nu suferi m-a facut sa fiu asa.
Ne-am vazut de trei ori, plimabre in parc seara destul de tarziu, pe jos, apoi cu bicicleta in alta seara, iar in a treia seara am ajuns sa dormim impreuna, fara sa se intample nimic, doar imbratisati si cativa pupici pe tampla, obraz iar apoi la despartire un mic sarut pe buze, scurt. A fost minunat si nu vroiam nimic mai mult....
Pentru prima data am stat pe iarba in parc culcat alaturi de cineva si am privit cerul, fara sa ne spunem prea multe, gandeam multe dar nu am zis nimic. imi era teama.
De cateva zile acea persoana a plecat din Bucuresti pentru un concediu, ii simt lipsa enorm, nu mi s-a mai intamplat demult asta, sa adorm si sa ma trezesc cu gandul la cineva.  
Au fost cateva chestii pe care acum regret ca nu le-am facut insa daca as mai avea ocazia le-as face
Bateria la telefon se consuma mai mult verificand daca am primit ceva, un semn de la ... M.
Liviu L.

Un comentariu:

  1. De ce nu ii scrii tu? Esti barbat, e normal si demn sa faci asta. Si asa va fi frumos, ea pastrandu-si rolul de femeie si tu fiind 'vanatorul'...
    iti spun din experienta, ca o femeie care nu primeste 'feedback' din partea barbatului pe care il place, nu va face nimic...si chiar daca va face, ceva se va rupe, nu va fi atat de natural..

    Deci pune mana pe telefon si suna! sau trimite-i un mesaj..nu trebuie sa fii siropos, ci natural.

    RăspundețiȘtergere