9 feb. 2012

Baietii cu chitara*

Eram in magazin, cumparam paine si oua. Cat de banal! Ne-am ciocnit de cateva ori si ne-am cerut scuze politicos. Ai iesit primul, apoi te-ai intors si ai mai cerut o sacosa, apoi am iesit si mergeam pe strada, aproape umar la umar.

Aveai parul un pic cam lung si ondulat si erai neras, exact asa cum imi place. Dar aveai o chitara imensa in spate. Ah, chitara! Nu zic, daca aveam vreo 17 ani, poate ca mi-ar fi placut, mi-ai fi placut numai pentru simplu fapt ca aveai chitara. Acum, insa te urasc pentru asta. Ai vazut vreodata un cliseu mai mare: fete carora le plac baieti cu chitara? Pentru asta, sper ca ti-i frig in papucii ceia subtiri cu care tot loveai zapada. Si sper sa ne mai vadem la cumparat oua langa ASEM :)


*primaoara.wordpress.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu